10 november 2015 - Reisverslag uit Agra, India van Silvy Rooij - WaarBenJij.nu 10 november 2015 - Reisverslag uit Agra, India van Silvy Rooij - WaarBenJij.nu

10 november 2015

Door: Silvy

Blijf op de hoogte en volg Silvy

10 November 2015 | India, Agra

Gisteren heerlijk gegeten bij een restaurant in de buurt. Weer van alles wat besteld, wij maken onze eigen tapas..alleen de weg naar het restaurant toe is al een avontuur met het roekeloze verkeer wat je telkens voorbij raast!
Na een hel van een nacht (ventilator kregen we niet aan dus gigantisch warm, last van muggen en constant geluid vd straat. Resultaat: 4 uur geslapen) vanmorgen vertrokken naar de Taj Mahal.. om 6:00 konden we aansluiten in de rij, mannen en vrouwen hebben hun eigen wachtrij.. Het verschil tussen man en vrouw is hier ongekend groot.. Vanaf 6:30 gaan de deuren open.. Zoals altijd duurt het bij vrouwen stukken langer! We waren zeker niet de eerste maar dat mocht de pret niet drukken.. wat gigantisch mooi, het was de korte nacht meer dan waard! Wederom niet in woorden of met een foto te vangen.. Natuurlijk probeer ik het wel met foto's te vangen, ik leek wel een Japanner vandaag!
Na ons bezoek aan de Taj Mahal hebben we een uurtje de tijd voor het ontbijt en daarna vertrekken we naar the Red Fort. Wederom mooi, groots en met veel details. De hele ochtend gevuld met cultuur dus in de middag tijd voor ontspanning. Vanmiddag met zn 4en naar het zwembad en allemaal in bikini! De plaatselijke bevolking kijkt dr ogen uit met die gekke toeristen.. Hier begint de winter, vandaag was het 31 graden. Iedereen loopt met lange broeken, lange shirts en kleine kinderen dragen zelfs fleecevesten.. een totaal andere wereld dan dat we gewend zijn!
Vanavond weer met de hele club uit eten! Hopelijk serveren ze wijn, dat heb ik nog niet gehad hier! Wordt vervolgd! X

• 11 November 2015 - 09:38

Gisela:

Klinkt allemaal goed Silvy, nu nog wijn en dan is het helemaal top ;)