9 november 2015 - Reisverslag uit Agra, India van Silvy Rooij - WaarBenJij.nu 9 november 2015 - Reisverslag uit Agra, India van Silvy Rooij - WaarBenJij.nu

9 november 2015

Door: Silvy

Blijf op de hoogte en volg Silvy

09 November 2015 | India, Agra

Vannacht heerlijk geslapen dus ik ben klaar voor een nieuwe dag! Vandaag gaan we van Delhi naar Agra.. Na een redelijk ontbijt, gaan we voor een paar uur de bus in! Eerst door de drukke straten van Delhi en daarna rijden we lange tijd door het buitengebied! Extreem groot contrast, bijzonder om te zien.. de reisleider vertelt gedurende de busreis veel over de verschillende religies, interessante weetjes heeft hij te vertellen..
Rond 15:00 komen we aan bij hotel, helaas zijn we gewisseld van kamergenoot (de organisatie of het hotel heeft gewoon namen aan elkaar gekoppeld) We verblijven 2 dagen in hetzelfde hotel en daarna moeten we dat maar weer eens rechtzetten ;-)
Ik merk aan mezelf dat ik helemaal mezelf kan zijn bij een aantal mensen, dezelfde humor en leuke gesprekken!
Er hangt flinke smog hier. Je ruikt, voelt en ziet het gewoon hangen.. de temperatuur is prima, rond 25 graden en af en toe zon!
Vandaag de eerste heilige koeien gezien, ze lopen idd gewoon over de weg.. vanmiddag hadden we nog een paar uurtjes dus omkleden en richting het zwembad, als een vd weinige een duik genomen in het koude water! Tegen de adviezen in, toch een korte broek en bikini aan.. ik trok veel bekijks, alle mensen op straat keken me na (ach ze kennen me hier toch niet)
We gaan zo met de groep wat eten, nieuwsgierig waar we terecht komen!
Morgen vertrekken we om 5:45 uur naar de Taj Mahal, ik ben enorm benieuwd.. Vanavond wederom op tijd naar bed dus..
liefs xx




  • 10 November 2015 - 19:07

    Jolanda:

    Alweer heel veel meegemaakt veel indrukken en ja ze kende je niet maar nu wel denk ik !! Super dat je het naar je zin hebt en leuke reisgenoten . Geniet ze XXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Agra

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 November 2015

17 november 2015

19 November 2015

16 november 2015

19 November 2015

15 november 2015

19 November 2015

14 november 2015

13 November 2015

13 november 2015
Silvy

Actief sinds 06 Nov. 2015
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 3466

Voorgaande reizen:

06 November 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: