15 november 2015 - Reisverslag uit Udaipur, India van Silvy Rooij - WaarBenJij.nu 15 november 2015 - Reisverslag uit Udaipur, India van Silvy Rooij - WaarBenJij.nu

15 november 2015

Door: Silvy

Blijf op de hoogte en volg Silvy

19 November 2015 | India, Udaipur

Vanmorgen bewust voor gekozen om met zn 4en op pad te gaan voor een ontbijtje, geen behoefte aan de rest vd groep. Uiteindelijk komen we bij hetzelfde restaurant uit als waar we gisteren hebben gegeten. Wederom goed eten en een prachtig uitzicht, nu met daglicht. Daarna op ons gemak door het centrum gewandeld, geen tempels of paleizen bezocht maar gewoon lekker gewandeld en winkeltjes bekeken. Redelijk op tijd terug naar het hotel om nog even naar het zwembad te gaan! In de middag gaan we dan eindelijk naar een Bollywood-film, hoge verwachtingen dus veel zin om te gaan. Helaas valt het een beetje tegen. Er wordt wel veel gelachen en geklapt door de bezoekers, maar de sfeer er omheen is vergelijkbaar met de bioscoop in NL. Na de eerste helft (van 1,5 uur) houd ik het voor gezien. In de avond gaan we met de 3 meiden en Prehlad ergens een hapje eten, aan het water. Moe en voldaan naar bed..