13 november 2015 - Reisverslag uit Pushkar, India van Silvy Rooij - WaarBenJij.nu 13 november 2015 - Reisverslag uit Pushkar, India van Silvy Rooij - WaarBenJij.nu

13 november 2015

Door: Silvy

Blijf op de hoogte en volg Silvy

13 November 2015 | India, Pushkar

Gisteren wederom heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant. Gelukkig nog steeds geen last gehad van het eten oid. We eten ook bij fatsoenlijke restaurants, gericht op toeristen (de hygiëne is daar anders dan voor de locals). We betalen er ook wel meer voor, maar dat is het me meer dan waard. Gisteren even met mn broer gebeld, het was fijn om hem even te spreken.
Vanmorgen om 9 uur in de bus onderweg naar Puskar. Tijdens de rit een flink hobbelig stuk, het hobbelde zo hard dat Suzanne haar hoofd stootte aan de airco en deze helemaal afbrak (oeps, dat ging echt heel hard) Een relatief korte rit, om half 1 komen we aan bij het hotel. Daarna gaan we met de groep lunchen in een drukke 'winkelstraat'. Veel kraampjes, mensen, verkeer, koeien, apen, honden maken het weer een enorme beleving. We lopen richting een tempel. Onderweg worden we ontzettend vaak gevraagd om op de foto te gaan. Tja, we vallen op. Lange, blanke vrouwen met bijzondere kleding aan (zoals zij waarschijnlijk over ons denken) Na bijna 2 uur daar te hebben gelopen heb ik het gehad en loop ik terug richting het hotel. De anderen blijven nog even plakken bij de kraampjes. Op mn gemak even wat gerommeld en net met een klein clubje gegeten en nog even voor de kamer zitten kletsen. Een aantal reisgenoten vertrekken morgen om 5:00 voor de zonsopgang, deze sla ik over en ik pak wat extra uurtjes slaap.

  • 15 November 2015 - 19:43

    Mitchel:

    Hee zus! Heb nu pas je pagina gevonden, vandaar pas mn eerste bericht! Heb even een inhaalslag gedaan door al je verslagen te lezen. Klinkt allemaal super met heel veel indrukken! Geniet van de rest van de reis en maak genoeg foto's! (

  • 15 November 2015 - 21:40

    Esther Schoorlemmer:

    Hoi Silvy,
    Had nog niet eerder de tijd gehad maar dan nu de verslagen van je eerste weekje gelezen. Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Het hele reisgevoel komt weer terug als ik je mooie verhalen lees. Zal inderdaad een hele cultuuromslag zijn. Toch heel anders dan Zuid Afrika!Heel veel plezier met de rest van de reis en zorg dat je je darmen rustig houdt!;-)Liefs Esther

  • 16 November 2015 - 14:51

    Thea:

    Hallo lief nichtje van me.
    Het is elke keer weer een aardigheid hoe jij zo'n vakantie(dag) weer omschrijft. Met veel plezier lees ik dat je t naar je zin hebt. Geniet er nog lekker van. Dikke kus Thea.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Pushkar

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 November 2015

17 november 2015

19 November 2015

16 november 2015

19 November 2015

15 november 2015

19 November 2015

14 november 2015

13 November 2015

13 november 2015
Silvy

Actief sinds 06 Nov. 2015
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 3460

Voorgaande reizen:

06 November 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: