17 november 2015 - Reisverslag uit Jodhpur, India van Silvy Rooij - WaarBenJij.nu 17 november 2015 - Reisverslag uit Jodhpur, India van Silvy Rooij - WaarBenJij.nu

17 november 2015

Door: Silvy

Blijf op de hoogte en volg Silvy

19 November 2015 | India, Jodhpur

Vandaag hebben we een vrije dag in Johdpur. We vertrekken op tijd naar het Fort. We stappen met de hele groep in één TukTuk, het is passen, meten en aanduwen maar het lukt. Het uitzicht vanaf de berg waar het Fort staat, zou de blauwe stad moeten weergeven. Helaas is het blauwe uiterlijk vd stad schaars, natuurlijk wel zo goed mogelijk vast gelegd op foto's. We besluiten om het fort niet te bezoeken, maar we gaan naar de lokale markt. Voordat we naar de markt gaan, hebben we een fotoshoot. Iedereen wil met ons op de foto. Johdpur is de stad vd specerijen, dus daar gaan we naar op zoek. Er worden veel specerijen aangeboden maar je wordt bedonderd waar je bij staat. Na een paar uurtjes rond te hebben gelopen heeft iedereen gezien en gekocht wat nodig was. Nog even een plonske in het zwembad voordat we een aantal families gaan bezoeken met de jeep. Wat een verschrikkelijke excursie, op en top toerisme. Niemand vd groep vond het een meerwaarde vd reis. De terugreis naar het hotel was daarentegen erg leuk, achterin een jeep in het drukke verkeer van Johdpur. Een paar minuten om ons op te frissen en dan richting het restaurant. Sfeervol aangekleed en Indiase muziek op de achtergrond. Daarna met de taxi terug naar het hotel, een stuk rustiger dan met een TukTuk.

• 19 November 2015 - 08:16

Jolanda :

Wat een mooie verslagen fijn om te lezen . Geniet nog van de laatste dagen groetjes XXXXX

• 20 November 2015 - 08:19

Angela:

Heey lieve Sil, echt super leuk om je avontuur te volgen!! Geniet er nog van xx angela

• 21 November 2015 - 23:45

Mitchel:

Hee zus! Leuke verslagen en leuke activiteiten allemaal. Wel heel erg veel reizen zo te lezen!
    Het zit er weer op en je mag je ol gaan maken voor de terugreis, ben blij als je weer terug bent!
    Xxx