8 november 2015 - Reisverslag uit Delhi, India van Silvy Rooij - WaarBenJij.nu 8 november 2015 - Reisverslag uit Delhi, India van Silvy Rooij - WaarBenJij.nu

8 november 2015

Door: Silvy

Blijf op de hoogte en volg Silvy

08 November 2015 | India, Delhi

Air India heeft er in Londen al voor gezorgd dat ons vakantiegevoel is begonnen.. een vliegtuig vol met kleine, kleurrijke mensen! Een prima vlucht en ik heb zelfs wat uurtjes geslapen.. Vanmorgen om 11:00 landde het vliegtuig veilig in Delhi. Even in de rij gestaan voor ons E-visum, maar dat ging redelijk vlot! Opgehaald door de reisbegeleider: nog een lastige naam ;-)
Toen opweg naar het hotel: wowww wat een stad.. drukte, chaos en hectiek in een! Overal auto's, riksja's en brommers! Met 5en naast elkaar op een vierbaansweg is niets aparts, iedereen toetert constant naar elkaar en voorrang verlenen kennen ze niet! In het hotel kennis gemaakt met nog een aantal reisgenoten.. we krijgen 15 minuten om ons op te frissen en dan gaan we alsnog een aangepaste stadstour doen..
Wederom door de drukte vd stad. We zijn een bezienswaardigheid voor de lokale bevolking..
Als eerst bezoeken we de Hamayun's Tombe, de voorloper vd Taj Mahal. Bijzonder mooi, maar doordat de vermoeidheid toe slaat minder geïnteresseerd, natuurlijk wel veel foto's gemaakt! Toen weer een stukje in de bus en naar Jama Masjid (grootste moskee van India) Iedereen moest een hoofddoekje dragen, op blote voeten en door een voetenbadje.. Indrukwekkend gebouw en de mensen waren nog indrukwekkender! Niet in woorden te beschrijven of op foto's vast te leggen!
In de avond met de hele groep gegeten, van alles wat besteld dus opscheppen wat je lekker vindt! Iedereen is moe dus gaat vroeg naar bed.. mijn eerste douche in India was ijskoud, alleen het laatste beetje water was warm.. Na het schrijven van mn verslag ga ik ook lekker slapen! Xx

• 08 November 2015 - 19:10

Daisy:

Klinkt super gaaf Sil!! Lekker genieten meis! Veel plezier daar :-)
    Xxx

• 08 November 2015 - 19:57

Lysanne:

Elke keer maar weer geniet ik ervan hoe jij dingen verwoord :) zo te lezen is het begin van de reis voorspoedig begonnen. Al veel indrukwekkende dingen meegemaakt in de eerste dag. Hahaha het eerste waar ik aan dacht bij de humayun's tombe was prison break! ;) wel jammer dat je niet wat meer tijd kreeg om bij te komen. Dan had je het misschien wat bewuster beleefd. Maar goed, dit is pas het begin! Ga er lekker van genieten schat! Je hebt het echt verdiend! Kan niet wachten tot je volgende bericht! Xxxxxx